DANIŞMANLIK

Satış - Pazarlama

Satış Danışmanlığı

Satış üretici ve aracıların olmazsa olmaz ihtiyacıdır. Satış birimi firmaların büyük ve önemli bir faaliyettir. Eğer birileri üretiyor birileri tüketiyorsa malın veya hizmetin tüketicilere/kullanıcılara ulaştırması gereği doğmaktadır.  Genelde satış elemanlarının yaptıkları iş ve sundukları ürün / hizmet ile ilgili yeterli bilgi düzeyinde olmadıkları gözlenmektedir. Bilginin olmadığı yerde sadece fiyat, indirim ve vade konuşulur. Günümüz Pazar koşullarında inovatif süreçler geliştirmek ve uygulamak kaçınılmaz olmuştur. İyi bir satış ekibinin yönetilmesi, eğitilmesi ve destekleyici unsurların faaliyete geçmesi için şirketimiz danışmanlık desteği vermektedir.

Satış Pazarlama Danışmanlığı

• Satış ekibinin incelenmesi ve durum analizi yapılması
• Satış raporlama sistemlerinin kurulması
• Satış ekibi oluşturulması veya yenilenmesi
• Satış operasyon sistemlerinin kurulması
• Satış ekibi ile Pazar ağının entegrasyonunun sağlanması
• Satış ekibinin proje eğitimi
• Satış hedeflerinin belirlenmesi
• Satış performans ölçüm sistemlerinin kurulması
• Satış ofisi fonksiyonel planlaması
• Satış ekibi koçluğu
• Satış ekibi temek, ileri ve ustalık eğitimlerinin verilmesi
• Satış prim sistemi oluşturulması
 
Pazarlama Danışmanlığı

Şirketinize en yüksek kalitede, dilediğiniz zaman, en uygun bütçe ile gerçekleştirmenize olanak tanıyacak hizmetleri size sunmaktayız. Sektöründeki başarılı şirketlerin diğer şirketlere oranla daha etkin olmasının temel sebebi pazarlamadır.  Sunulan hizmetin veya ürünün en doğru zamanda ve hedef müşteri kitlesine hızlı bir şekilde ulaşması sağlamak için pazarlama danışmanlığına destek duyulmaktadır. Sunulan bir hizmetin veya bir ürünün, doğru pazarlaması müşteri kitlesine hızlı bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır.

Stratejik Marka-Pazarlama Danışmanlığı

• Pazarlama bölüm yapılandırması
• Pazarlama planlarının hazırlanması
• Pazarlama strateji oluşturma
• Pazarlama iletişimi
• Yeni ürün-kategori pazar araştırması
• Lansman ve Relansman süreç yönetimi
• Marka konumlandırma ve farklılaştırma süreci
• Marka kimliği oluşturma
• Marka değerleme ve denetim süreci
• Pazar analizi
• Proje danışmanlığı

Pazarlama İletişimi

• Pazarlama stratejisi hazırlanması
• Pazarlama iletişimi (Reklam ve PR)
• Kurumsal iletişim yönetimi

KARİYER
OLANAKLARI